Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Spory

avatar Tomis #205006 | 2. 12. 2009 | 19:14

Ne, tady slo jenom o nedorozumeni v pravidlech, nebylo na tom nic nemoralniho.

avatar Lord.Alex #205005 | 2. 12. 2009 | 19:13

Kekel si u hraní honí čaráka a proto vyhrává, má totiž lehčí ruku a pak dál dojede:-)

avatar Lord.Alex #205004 | 2. 12. 2009 | 19:12

a jinak i lavino by měl přijít o body!! protože OBA porušily pravidla a Lavino kdo ví kolikrát takhle něco objel, když se mu to zdá v pořádku...

avatar KekelZpekel #205003 | 2. 12. 2009 | 19:11

Jj, Afroman vyhrává jen proto, že podvádí :-) A ty prohráváš jen protože nepodvádíš. Ani radši nechtěj vědět, co dělám já :-)

avatar Lord.Alex #205002 | 2. 12. 2009 | 19:10

souhlasim s návrhem pro gaborna.-)

avatar KekelZpekel #205001 | 2. 12. 2009 | 19:01

Požaduji udělení exemplárního trestu pro Gaborna, za stejný prohřešek jako Afroman, ke kterému se sám přiznal ( o dalších, o kterých mám jen tucha pomlčím :) )

avatar CD lavino #205000 | 2. 12. 2009 | 18:58

no jasne takže vidíme že asi afro asi každú hru kuká na autosave, doteraz nikomu nič nepovedal až teraz mne... no to je od teba férove, potom že vyhrávaš hry

avatar Afroman #204999 | 2. 12. 2009 | 18:54

Ponaučení:

až se příště budete někdo koukat na save tak to nepiště férově spoluhráči jako já ;-)

jako kdyz vás nekdo prijde domu vykrast a vy ho nacapate a zlomite mu hnátu : kdo to odskáče??

ponaučení: zlámat všechny hnáty a zahrbat ;-)

avatar Tomis #204998 | 2. 12. 2009 | 18:50

Tenhle spor uz resim dva dny s lavinem i Afrem. Jak to vyresime jsem uz napsal vcera lavinovi a jsem rad ze tady snad i vetsina lidi dosla ke stejnemu nazoru.

Takze shrnuti tech nekonecnych hadek:

1. Podle originalniho zneni pravidla FMG z ruske ligy se NESMI obchazet hlidka, ktera hlida pruchod na jine uzemi. Nicmene je pravda, ze tohle pravidlo neni v nasi lize nikde specifikovano, jeden to chapal tak, druhy onak, to je proste normalni nedorozumeni. Vyresime to tak, ze dotycnou hru nevyhral ani Afroman, ani lavino. Nebudeme v pravidle Monsters dal rypat, a pro priste se kluci lip domluvte. Zvazuju zaradit nejakou formulaci tohoto pravidla do pravidel ligy, navrhy muzete psat v sekci web.

2. Afroman porusil pravidla podivanim se na save pred ukoncenim zapasu. Argument, ze videl jak lavino podvadi neni relevantni, protoze to videt nemohl a stejne by ho to neopravnovalo ani tak. Za tento prohresek mu s okamzitou platnosti udeluji exemplarni trest snizeni ELO o 32 bodu, tj. v jeho pripade z 2028 na 1996.

Tim povazuji spor za vyreseny.

avatar CD lavino #204997 | 2. 12. 2009 | 18:49

Afro, nikde nikto nikdy tu na tejto lige nepísal nič o tom že do monsters patrí aj toto čím ty chceš preraziť.

Není to tu ani nikde napísane. Dokonca to nemáš ani ty v profile, pri tom ako tam máš popísane pravidlo monsters.

avatar Afroman #204996 | 2. 12. 2009 | 18:49

tomis

zase omyl, ja tu hru neshodil

to lavino mel sakra dlouhej tah cca 5 minut

a pak napsal ze mu to spadlo ale to jsme resili uz vcera

a to ze ten autosave se podivam sem mu napsal já čestne predem

jeste nez sem ho otevrel

avatar Afroman #204995 | 2. 12. 2009 | 18:47

Teleport zabit obe mosntra.

"Pokud neutrál hlídá cestu, ale kolem je spustu místa, klidně ho objet můžeš"

Já to pochopyl tak že to se objede jako kolem lesa nebo hory proste jinudy

avatar KekelZpekel #204994 | 2. 12. 2009 | 18:36

Nechápu toto: "Pokud neutrál hlídá cestu, ale kolem je spustu místa, klidně ho objet můžeš"

Prostě ten neutrál je tam od toho, aby byl bitej :-) Takže ho zbít musíte vždycky ( teda když tam jsou 3 vedle sebe, tak stačí samo zbít jednoho, vyberete si kterýho chcete ), teda kromě případu Ogrů z tohohle obrázku http://www.heroes3.cz/games/img/screenshots/978.jpg

Další věcí je toto: máte teleport, na obou stranách monstra. Zbijete je na jedné straně a na druhé straně stojí tak, že můžete dál pokračovat bez boje. Smí se vyjet z teleportu, bez boje na druhé straně? Při návratu je stejně budete muset zbít... Jak řešit tohle?

avatar Tomis #204993 | 2. 12. 2009 | 18:34

Nize jsou skopirovane komentare ze hry lavino x Afroman, aby autorum nebylo lito, ze je nenavratne smazu, a taky kvuli dohledani nekterych faktu.

Tady jeste davam odkaz na screeny ze hry:
http://www.heroes3.cz/games/img/screenshots/978.jpg
http://www.heroes3.cz/games/img/screenshots/979.jpg
http://www.heroes3.cz/games/img/screenshots/980.jpg
http://www.heroes3.cz/games/img/screenshots/981.jpg

avatar Tomis #204992 | 2. 12. 2009 | 18:31

02.12.2009 16:20 Haklbery: Já normálně hrával že monsters platí jen na objekty, ne na cesty, myslím že tak hravala většina ligy. Ani v profilu to Afro nemáš.
To je věc sporu o tom se dá polemizovat.
Věc která mě osobně vadí je že regulerně otevřeš autosave a koukáš jestli náhodou soupeř nědělá něco nekalého. Dost by mě zajímalo jak by ses zachoval kdybys nic nenašel. U kolika lidí to děláš?
Potom tady křičíš jak malé děcko že lavino je bůhví co... Přitom se to tak dřív hrálo že na cesty ne.
Normální člověk by se nějak domluvil. Ale ty kvuli tomu schodíš celou hru a nařkneš Lavina, a vůbec ti nedojde, že ty si udělal 10x horší přestupek...
Co je ještě horší že ti to ani nevadí (nejspíš běžná praxe že)
Ty máš problem s Lavinem s Or1 s Perrym... Zamysli se nad sebou.
Za nakukování do autosavŮ bych ti strhnul 100bodů.
Za nejednoznačnost monsters(viz tvůj profil) bych tuhle hru nepotvrzoval.
můj názor

editovat
02.12.2009 16:20 Afroman: Myslím že jediný rozumný příspěvek sem dal Matian:


nechá se pdole toho docela dobře řídit v budoucnu.

Pokud neutrál hlídá cestu, ale kolem je spustu místa, klidně ho objet můžeš, akorát se připravíš o to jet po té cestě, ale pokud hlídá a nebo by měl hlídat mezeru - čili postup dál, a ty ho objedeš tak to je pro mě porušení mosters..tak to vidím já, čili je rozdíl jestli hlídají jen cestu, a nebo mezeru na postup dál..
editovat
02.12.2009 16:28 Haklbery: Klidně si to nepotrvzuj(protože v tom máš tak nějak pravdu) ale ja bych byl rad za trest za porusovani zakladních pravidel...
editovat
02.12.2009 16:29 Matian: možná by to opravdu chtělo si to nějak vyjasnit, na co to platí, protože ono se pak napíše monsters - ale nakonec každej to bere jinak, stejnej problém byl (nebo možná pořád je u diplomky) diplomka je zakázaná, ale když se ti chtějí přidat neutrálové ikdyž žádnou diplomku nemáš? brát či nebrát??
editovat
02.12.2009 16:30 Matian: trošku nevyvážený trest bych řekl..
editovat
02.12.2009 16:33 Afroman: s tou diplomkou to cche taky doresit je fakt kdyz hrajes za treba elfy a pandora ti da 60 elfu tak jasne ze brat. Otazka je u populačky
editovat
02.12.2009 16:35 Matian: tak pandora je jasná, ale prostě když najedeš na neutrály a ti se chtějí přidat..ikdyž nemáš diplomku, to se často stává pokud je double populačka, někomu se u hradu vyrojí sposutu neutrálů, třeba jestě jeho rasy, pobere to a vyhraje tím mapu..já jsem pro to aby se prostě nebralo nic, tod můj názor...
editovat
02.12.2009 16:35 Haklbery: Tak možná bych přisoudil prohru lavinovi ale to stejne nemas cim podlozit protoze afro nema presdne napsano co to monsters je... kazdej to hraje jinak..
Gabron to resi tak ze predem rekne ze se cesty neobjizdej..
Ale to ze Afro kouka do autosavů je fakt kterej nemuzes vyvratit a je to vzhledem k lavinovi nevedomosti o monsters naprosto tezsi kalibr. dela to umyslne,chladnokrevn
e... tak si zvaž tyhle argumenty a pak rekni nazor mile rad si ho poslechnu
editovat
02.12.2009 16:48 Afroman: Haklbery ty jsi taky trotl fakt nemám slov já to napsal Lavinovi ještě před tím než sem se tam kouknul.

Protože na mou otázku co to má bejt že objel ty magmatické Lavino odpověděl: a co jako normál dělej hraj dál.

Pěkne si v jedné větě omluvil Lavina a mě nazval chladnokrevným podrazákem skončil si u mě.

Nejhorší je když soudí lidi co o tom nemaj páru.
editovat
02.12.2009 16:53 CD lavino: Ten prvý basilisk stráži cestu tam napravo, čo sú za ním trolovia, vampiri

Magma element čo sú pri scorpicore strážia cestu od teba ku mne (čiže tí sú v poriadku)

Magma elementi čo sú dalej sú úplne odveci lebo je tam dosť miesta.

Mage Ogre to je totalny bug, tí tam nemjú čo robiť, čiže tí sú odveci

Jedine čo sa môže rátať sú tí diamond golemovia čo samozrejme nie sú vidieť na obrázku ale ja viem kde sú a možno by mohli stražiť cestu


LENZE

Afro ja som doteraz nevidel tvojú poziciu, nekukal som ten autosave ako ty. Len som ho poslal dalej , no a riešil som to s Tornádom, on sa na to pozrel a povedal mi, že ty si na mape nevidel nič viac len tých prvých magma elementov čo sú pri scorpicore pri tom teleporte . A ONI SU POSTAVENY SPRAVNE LEBO STRAZIA CESTU MEDZI NAMI DVOMA.

Takže ty si nevidel nič viac, a napriek tomu si sa pozrel na ten autosave, čo je určite dosť veľký podvod. Poviem ti že túto hru by si nevyhral, lebo vraj si bol uveznený a vadilo ti to že ja už som získal další hrad.
Chceš sa vykútiť z toho lebo nerad prehrávaš, a teraz nepriala mapa tebe.
A samozrejme že už s tebou nebudem hrať. Takehoto hráča aby si pozeral autosave, ten by tu nemal čo robiť. Nikto nevie či to nerobíš s každou hrou !!!
editovat
02.12.2009 16:58 Lord.Alex: tak už samotná logika věci...Monsters se rovná i obíždněí monster, tak mi to přijde normální
editovat
02.12.2009 16:58 Afroman: Lavino co to tu píšeš ???

Ty jsi mě psal at jdu do hry a já sem ti odepsal že ne že se jdu podívat na save to podle mě není podvod podvod by byl kdyby jsem se na něj podívalů a neřekl ti to!!!
editovat
02.12.2009 16:59 Lord.Alex: Lavino ty voe, bazilisci jsou na rozcestí, čili LOGICKY hlidaj obe cesty..magneticnký hlídaj proste cestu fakt NECHAPU co ti a potažmo všem co tam nevidí pravidlo jasný.
editovat
02.12.2009 17:09 Afroman: Na golemy jsi zapomel viz. new screen
editovat
02.12.2009 17:18 Haklbery: Dobře možná jsem přestřelil za což se omlouvám.
Ale Stejně se mi nelíbí jak se koukáš na autosave. (pochybuju že lavino ti to dovolil). Nelíbí se mi jak nás nazíváš teploušema ze skypu. Nelíbí se mi jak s námi jednáš. tak se pak nemusíš divit že tady na tvou adresu píšu to co píšu. Jo byl sem nasranej (možná ještě sem) a taky sem psal podle toho co sem slyšel (o tech tvích problémových hrách, Or1,Perry,Lavino) Nebudu to tedy dále řešit vyřešte si to sami. Tím se ti omlouvám že do toho tak nějak nemám co kecat atd... Všechno by se to nestalo kdybys nejdenal jak jednáš. Sorry Odteď do toho ti kecat nebudu hraj si s kym chceš... (připojuji se k Lavinovi,Perrymu,Or1
)
editovat
02.12.2009 17:20 Lord.Alex: To vám bude teplo:-)
editovat
02.12.2009 17:24 Matian: :-D
editovat
02.12.2009 17:25 Afroman: problémových hrách, Or1,Perry,Lavino

|Tak s Orim jsme v pohode bylo to Oriho chyba a on si to ted uvedomil save amm a muzeme kdykoliv dohrat tak to sem neplet
editovat
02.12.2009 17:25 Afroman: Alex to vystihl :-D
editovat
02.12.2009 17:31 Matian: jinak ten další sreen, tam je to naprosto jasné porušení, ten golem měl hlídat mezeru, čili cestu dál, ale random ho blbě postavil, a šel objet, takže porušení, tady není o čem mluvit, podle mě, jinak co týče těch dalších, tak bazilišci, hlídali celé rozcestí, u těch dolních magma, je pravda že ty bych asi bral jako v pořádku, jakože hlídali tu cestu dolů, ale ti další magma jsou stejnej příklad jako ti diamonti, ale příjde mi že někdo to ani nechce pochopit..
editovat
02.12.2009 17:46 Afroman: Dobře tak to nějak uzavřeme co kdyby jsme se dohodli jak to bude platit?

At nejsou do budoucna problemy.

Ja osobne souhlasim s Matianem

Pokud neutrál hlídá cestu, ale kolem je spustu místa, klidně ho objet můžeš, akorát se připravíš o to jet po té cestě, ale pokud hlídá a nebo by měl hlídat mezeru - čili postup dál, a ty ho objedeš tak to je pro mě porušení mosters..tak to vidím já, čili je rozdíl jestli hlídají jen cestu, a nebo mezeru na postup dál..
editovat
02.12.2009 17:51 Gigiman: na svoje navrhy mas priestor v casti Diskuze
editovat
02.12.2009 17:52 Afroman: Už to tam je ;-)
editovat
02.12.2009 17:53 Gigiman: dakujem
editovat

avatar Tomis #204991 | 2. 12. 2009 | 18:32

02.12.2009 11:55 CD lavino: Táto hra svečí o tom, že súper ked už má takmer prehranú hru a vie že protihráč je na tom lepšie ako on tak začne vymýšlať blbosti na to aby to nejako zachránil.
O tom svečí to, že nedokáže prijať prehru.

Podla neho je obchadzka príšery porušenie pravidla monsters aj ked daná jednotka nič nebráni (žiadny artefakt, pandoru, budovu na vylepšenie skillov).
Dokonca v jeho profile čo má tu na stránke má napísane :
Heroes hraju se vším všudy až na dvě podmínky: zákaz diplomacie a pravidlo Monsters (nesmí se zbírat artefakty,pandory,sv

itky,kartograf.. atd. prostě cokoliv co hlídají monstra ale špatně vygenerovaná mapa umožila je objet. To samé platí pro zneužívání kouzel DD a FLY pro vybírání věcí na mapě.

Čiže nič není spomýnane niečo o tom že sa dostanem na dalšie územie.

K tomu, neviem ako Afro mohol zistiť, že ja som niečo takéhoto mohol spraviť, ked ma nevidel vôbec, ale videl iba kúsok ktorý bol normálne prejazdný.

!!! NA TO MNE VYPADLA HRA, A AFROMAN SI NORMALNE DOVOLIL POZREŤ AUTOSAVE (NORMALNE SI LOADOL SAM A KUKAL SA NA MOJE UZEMIE A VSETKO, CO JE FAKT HRUBE PORUSENIE PRAVIDIEL !!!

PRETO JE TU AJ TATO HRA V ZAZNAMOCH!

Zisťoval som od hráčov ako oni vnímajú pravidlo monsters a výsledok je :
- otázka bola položená takto :
Mysliš že je porušenie pravidla monsters ked neutral stojí nejako blbo a ty ho obídeš (pritom nič nebráni žiaden artefakt, pandoru , nič) a ideš dalej po cesta na dalšie územie???

Výsledok mojej snahy je takýto:

PORUSENIE : Afroman, Lord Alex

NEPORUSENIE : Haklbery, Tornádo, Ori, Boh, Davidhakl, CD Cido, Matian, CD lavino, Gigiman


ešte nejaké komenty čo mi odpísali hráči na otázku:
DavidHakl (20:37:09 1/12/2009)
pravidlo montsters je ze nesmis zbirat artefakty kdyz je spatne vygenerovana mapa a to i kdz brani artifakt muzes ho obejit ale nesmis vzit artefakt.pravidlo monters je proste o tom aby si nesbiral artefakty ktere brani jednotky ale daji se obejit nebo zneuziti kouzel DD a FLY.

gigiman (21:45:31 1/12/2009)
toto v ziadnom pripade nemoze byt pravidlo monster porusene, monstra treba odchadzat ty mas skodu na pohybe, navyse sam si urcuje kde chces ist alebo a kde nie , ak je cesta siroka a monstra su tam ale da sa okolo nich ist nemoze to byt brane ako monster,tym ze ich obijdes nic neziskas, mapa ma urcity charakter ak je rozlahla -tak to neznamena za sa musis motat po cestach ak chces chodit po terene je to na tebe ty sefujes hre

editovat
02.12.2009 12:12 Haklbery: COŽE on se normálně kouknul při hře jako co děláš? NO TVE
editovat
02.12.2009 13:42 DavidHakl: jestli to udelal ted tak je dost mozne ze to delaval i drive v minulich hrach.Afroman je nejspis podvodnik!a takovi hrac by tu nemel co delat!
editovat
02.12.2009 13:48 KekelZpekel: A kde si ztratil to, co jsem ti napsal já, potažmo to, že já to za porušení pravidel považuju? ( když už ses mě ptal, tak si sem můj názor hodit mohl )

A divím se, že Bůh něco takovýho za porušení nepovažuje, páč v nedávné hře, když jsem se probil přes monstra hlídající teleport a na druhé straně jsem vyjel bez zabití monster, který to hlídali právě na té druhé straně, hned začal povykovat :-)
editovat
02.12.2009 13:51 KekelZpekel: Davide, mimochodem, tohle dělával "i" Gaborn ( resp. Gaborn se k tomu přiznal a na pár her s ním mám podezření ). A chceme ho tu? No asi jo :-D
editovat
02.12.2009 14:07 Gigiman: kekel videl som mapu lavino mi ju vcera vecer poslal. pravidlo nebolo porusene, je chujovina ist po ceste a prebijat sa cez monstra ak je cesta siroka a navyse monstra nic nestrazili - ani art,ani surku,proste nic.
editovat
02.12.2009 14:10 KekelZpekel: Ty monstra právě hlídali tu cestu ne? Tohle jsem řešil ve sporech s Afromanem, kdy on takhle objel kyklopy a díky tomu vyhrál ( tohle pravidlo v tu dobu ještě nebylo tak "vyřešený", takže jsem mu to prominul...navíc určitě z toho měl radost a co bych pro něj neudělal :-D )
editovat
02.12.2009 14:23 Gigiman: neznamena ze ak mas generatorom vytvorenu cestu ze musis aj po nej ist. o tom kde pojdes akym terenom rozhodujes ty.
editovat
02.12.2009 14:29 Afroman: No jo teplá partička ze skypu se ozvala :-))

Tohle je ubohý vtípek nebudu potvrzovat hru kde protiháč podvádí!!

Lavino chce pravidlo že se nebude lítat a pak sám obje´de 4 monstra poslední hra s tebou to si pamatuj.
editovat
02.12.2009 14:42 Matian: možná by to chtělo hodit sem screen, a nebo rovnou tu mapu, aby se ukázalo kde je pravda..ale v poslední době se tady objevuje čím dál tím víc takovýchto hádek..už to člověk ani nestačí sledovat:)))
editovat
02.12.2009 14:57 Gigiman: Afro vaz slova. velmi dobre si uvedom co si spravil.
ak sa nepletiem pocas hry kedy to lavinovi padlo cize bol mimu hru , hra nebola ukoncena-prebiehala, ty si si jednoducho hodil load a pozrel si si mapu,poziciu lavina a podobne.
sa spamataj co robis!
a navyse monster nebolo.
editovat
02.12.2009 15:11 Lord.Alex: Takže pánové! Lavino mi už včera posílal tu mapu co si o tom myslim, ale kouknul sem se ted. + Afro mi poslal původní mapu ze začátku. Dá jí sem ostatně. KDO TAM NEVIDI NA STRANE LAVINA PORUSENI MONSTERS JE PROSTE RETARD!!!!!!!!! A nechápu Lavina, čemu se divý, jako účastník té hry...Víc k tomu nemám fakt.
editovat
02.12.2009 15:13 Afroman: takže přesně objel 34 bazilisku, 55 magmatickejch, 38 zlobru, 21 diamantovejch

Jasne jsem mu rekl ze pravidlo mosnters a on souhlasil navic me psal ze jeste letani protoze nema rad kdyz se preletavaji monstra a obletavaji hory a pak je sám objizdi.

Lavino bude dobrej politik chce aby ostatní dělali to co se má ale on může dělat pravej opak.
editovat
02.12.2009 15:16 Matian: dejte jsem tu mapu!! každej si udělá obrázek..
editovat
02.12.2009 15:22 Afroman: Směrem od Lavina přesně objel 34 bazilisku, 51 magmatickejch, 55 magmatickejch 38 zlobru a 21 diamantovejch

Jasne jsem si na zacatku rekli ze pravidlo mosnters a Lavino souhlasil navic s dodatkem ze jeste letani protoze nema rad kdyz se preletavaji monstra a obletavaji hory a pak sám ty mosntra objizdi.
editovat
02.12.2009 15:26 Matian: až na ty zlobru, vidím všude porušení monsters, tod můj názor, u pokud by se jednalo jen těch zlobru, ti podle mě nehlidaji nic...
editovat
02.12.2009 15:32 Lord.Alex: jj ty zlobři jsou tam fakt degentně totálně, ale ty ani roli enhráli. jde o ty cesty
editovat
02.12.2009 15:34 KekelZpekel: Jj, souhlas s Matianem, og(a)ři nic nehlídali, ale zbytek tam vyloženě stojí, aby hlídali cestu.
editovat
02.12.2009 15:35 Afroman: No ti diamantovi ale nejsou videt nevesly se na mapu ale muzu udelat dalsi screen nebo mapu poslat pokud se nekdo chce smrknout
editovat
02.12.2009 15:41 Matian: mě příjde že pokud neutrál hlídá cestu, ale kolem je spustu místa, klidně ho objet můžeš, akorát se připravíš o to jet po té cestě, ale pokud hlídá a nebo by měl hlídat mezeru - čili postup dál, a ty ho objedeš tak to je pro mě porušení mosters..tak to vidím já, čili je rozdíl jestli hlídají jen cestu, a nebo mezeru na postup dál..
editovat
02.12.2009 15:43 Vik: Mates: souhlas !
editovat
02.12.2009 16:03 Tornádo: I tak to nic nemění na tom, co Afro udělal!
Pokud by se měl řídit těmi Magmatickým, pač to může být snad jediný argument, který může použít, pač nic jiného neviděl (dle save), tak přesto je to chujovina, protože ty tam stojí dobře - hlídají cestu mezi hráči!
editovat
02.12.2009 16:08 Soki: Souhlas s tornadem, ptže jedině těch 55 magmatických je jasné co hlídají... o baziliškách a těch magmatech by šlo taky vést spory, které z těch 3 cest na křižovatce mají hlídat. Jinak docela dobře to napsal i Matian a souhlasím s ním.

avatar Vik #204990 | 2. 12. 2009 | 18:09

Naprostý souhlas kucí ;-) První bod pro Afra (resp. hlavně pro Matese), ptž to napsal jednoduše a jak to nejlíp šlo :)

avatar Afroman #204989 | 2. 12. 2009 | 17:46

PRAVIDLO MONSTERS: Pokud neutrál hlídá cestu, ale kolem je spustu místa, klidně ho objet můžeš, akorát se připravíš o to jet po té cestě, ale pokud hlídá a nebo by měl hlídat mezeru - čili postup dál (k dalšímu hradu a cestu na jiné území), a ty ho objedeš tak to je porušení pravidla mosters..tak to vidím já, Matian,Lord Alex čili je rozdíl jestli hlídají jen cestu, a nebo mezeru na postup dál..

Samozřejme sem zapada i hlidani Monstarma artefaktu,pandor,svitku,surovin,vezeni atd.

prosím vyjádřete se tu všichni co můžete hlavně prosím Tomise

odložme na chvíli boxerské rukavice a ostatni problemy pojdme se rozumne domuvit.

avatar Or1 #204988 | 15. 11. 2009 | 14:35

prd vis :-D

avatar Afroman #204987 | 14. 11. 2009 | 12:46

Or1 :-) blbosti píšeš ty je t dobra reklama a je to pravda