Přihlášení

trvalé přihlášení
    
Založit nový účet
 

Vlákna

Výzvy     Shánění hráčů na hru
Pokec     Tlachání o čemkoliv
Spory     Řešení sporů zejména kolem dodržování pravidel
Web     Návrhy, komentáře, hlášení bugů
Srazy     Organizace real-life srazů
Turnaje     Diskuze k turnajům
Oznámení     Oficiální sdělení admina

Web

avatar KekelZpekel #206403 | 16. 12. 2009 | 0:44

To ti Matiane připomenu, tu tvou nevědomost, až si zobneš Cartograf :-P

P.S: Alex je druhej největší uplakánek hned za Gabornem...:-)))

avatar Matian #206402 | 16. 12. 2009 | 0:38

Teda v prvné řadě hrajte si co kdo chcete, ale já na random prostě nedám dopustit, pro mě je to zábava, nevím jak to vysvětlit, ale ta nevědomost té mapy mě na H asi baví nejvíc, že prostě nikdy nevíte co je za dalším rohem, a že se člověk i někdy pobaví co tam nenajde, jako když mi psal Kekel že mu Several Ghost Dragonu hlida - DALEKOHLED:-D Je sice pravda že se prostě nikdy neurčí kdo je nejlepší hráč atd. ale příjde mi to že je to jako řešit jestli je v hokeji lepší Kanada nebo Rusko, prostě jednou vyhraje ten jindy ten druhej, a že štěstí občas hraje - jo to hraje, ale to v celým životě, nebo snad ne??

avatar Tomis #206401 | 16. 12. 2009 | 0:36

Ja se hlavne bojim, kdy prijde doba, ze uz nam nebudou stacit cely heroes. Tyka se to hlavne par nejmenovanych osob, co za rok odehrajou 365 her. :-) Mne to treba nehrozi, protoze kvuli casovym moznostem nehraju nejak extra casto, takze porad zbyva mnoho neprozkoumaneho.

avatar Haklbery #206400 | 15. 12. 2009 | 23:55

Jako nechci řikat že alex smůlu nemá..
Ale scuj tzv "unluck" dost přiživuje. jasně sou hry kdy mu mapa nepřeje... Ale v pár hrách už to tam píše snad jen ze zvyku... Nic proti brácho ale hrát za hrad a mít vedle stáje a jezdit s nevylepšenou jízdou ... :D. Jen se mi zdá že pokuď to trošku de hned se to svádí..
(tento příspěvek tě nemá nasrat, mile rád své názory změním) pa

avatar KekelZpekel #206399 | 15. 12. 2009 | 22:21

Or1: no to by ses u některejch hráčů divil :-)

avatar Gaborn #206398 | 15. 12. 2009 | 21:51

Podle mě přišla doba do stádia, kdy už generátor nestačí na naše uspokojení. Jak všichni víte, tak generátor je celkem nespravidlivej. Já sám nevím jak sem dobrej hráč, protože když to vezmu objektivně, tak sem 90% her vyhrál díky lepší mapě a to samé sem díky mapě prohrál. Takový alex je asi největší příklad, který na generátoru nejvíc tratí a kekel získává. Když ještě na starým webu mi afro dal mapu s Balanced a já viděl o co jde, tak sem prvně nadával, že je to moc čítelný. Ale když se nad tím teď zamýšlím, tak nastal možná čas se pustit tímto směrem. Sice tam jsou arty atd. na jednom místě. Ale aspoň si můžete být jistí, že soupeř nemá žádnou extra výhodu, jakou vám může přichysytat generátor bez upravy balanced. Já osobně bych to šel zkusit. A hlavně dostane hra nový náboj :)

avatar Or1 #206397 | 15. 12. 2009 | 21:28

to druhy je snad logicky ne?

avatar KekelZpekel #206396 | 15. 12. 2009 | 21:18

Přihodil bych pravidlo který by nějak řešilo nehlídaný artefakty - nehlídaný vůbec ( byl bych spíš pro novou mapu... ) a taky oficiální pravidlo, že když je jeden zavřenej ( kolem jeho území hory, lesy, voda - prostě nedostane se k nepříteli jinak než díky DD,fly ), tak automaticky nová hra ( kouzlo může dostat jeden, druhej ne a pak hra v podstatě nemá smysl )

avatar Afroman #206395 | 3. 12. 2009 | 20:55

Ahoj vcera jsme dal dohromady pravidla Monsters, Gral a Diplomacie je to uz na webu v lize v kolonce pravidla pripominam ze to je zatim jen to co me napadlo a 100% sem na neco zapomel precti si to a pokud na neco dalsiho prijdes pro dobro ligi to napis me nebo tomisovi.

Stejne jako print screeny z her /nám zasílejte) kde je neco nejasneho tyto obrazky po tom budou vlozeny do ligi a budou slouzit jako predloha k pravidlmu.

Všichni se mrkněte do ligi na sekci pravidla.

Jsou tam dodatky ohledne Gralu, Diplomacie a hlavne Monsters

Kazdy napad na zlepseni je vitan.


New game:
Pokud má jeden z hráčů na začátku hry hrdinu s levelem více jak 1.

Pokud jsou random kazdemu hraci pridelena 2 mesta (a ma jeden 2 stejna a druhy kazde jine).

Pravidlo monsters zakazuje krást -
- chybou editoru špatně hlídané -
- artefakty,pandory,svitky,vezeni,suroviny,doly,exetrní obydlí -
- pokud daný předět vzdálen od monstra do 3 kroku stejne tak to plati pokud monstrum hlida cestu a nechá se objet méně jak o 3 kroky viz obrazky dodam - nad 3 kroky od monstra se objet muze.
- toto pravidlo 3 kroků platí pouze v případě sporného mosntra aby se strany nehádali v pípadě že monstrum hlídá dobře, povolený pohyb je vždy 1 krok od monstra.


je potreba ujasnit pravidla nejlepe i s obrazky


Samozrejme ze bude na kazdem se pred hrou vzdy domluvit zda respektuje pravidla ktera souper pozaduje

avatar Hannibal #206394 | 3. 12. 2009 | 19:30


Já třeba hraju na diplomacii, grál, kouzla, exteráky, procházení kolem monster... Prostě vše, co povoluje nejlepší hra světa Heroes of Might and Magic.
Komu se to nelíbí a umí programátorství, nechť vytvoří něco jako patch, kde budou "chyby" opraveny.
* Neměla by potom být chyba hry třebas i to, že deset Pánů upírů dokáže rozmlátit klidně 90 Chaos hyder nebo Behemotů?
Porušením pravidel je pro mně například dívání se na autosavy (ale nečekal bych, že to někdo vůbec zkouší dělat...)

avatar Afroman #206393 | 2. 12. 2009 | 21:38

jj jak rika alex let a DD to meni tam zustava pouze kradeni artu atd.

avatar Lord.Alex #206392 | 2. 12. 2009 | 21:34

To je přece uplně něco jinýho, ty nemusíš jet po cestě na cizí uzemí, čili je vše ok. To máš jak kdybys vjel an cizí uzemí po pláni a nikoli po ceste a zakázal to.

avatar Tomis #206391 | 2. 12. 2009 | 21:29

Hm, ale to DD+FLY bych asi vyndal zvlast... protoze jak potom posoudis prelet pres hory kdyz pruchod hlida potvora? Budes ji muset stejne zabit? To je prece na hlavu.

avatar Afroman #206390 | 2. 12. 2009 | 21:20

souhlasim s alexem a matianem + varianta monstra na ceste vzdy zakazana

avatar Matian #206389 | 2. 12. 2009 | 20:55

já bych byl taky pro jeden režim, at se pak lidi nehádají, s tím DD+FLY souhlasím s Alexem - bez boje se nekrade..

avatar Lord.Alex #206388 | 2. 12. 2009 | 20:29

Jo to je dobrej nápad, povolený a zakázaný a pak by si hráči před hrou ujasnily co hrajou. Ač teda já osobně bych byl pro jeden režim, páč každej to zas pak bude hrát jinak a pak zas bude jednou argument typu "sorry, mě to nedošlo, jsme zvyklej hrát bez"
DD+FLY vuči monstrum bych též považoval za jasné, bez boje se nekrade. Tyhle dvě kouzla prostě jen k usnadnění pohybu po mapě.

avatar Tomis #206387 | 2. 12. 2009 | 19:49

Eventuelne by se mohly udelat 2 varianty: povoleny prujezd a zakazany prujezd. Btw jak to vidite s pravidlem Monsters a DD+FLY?

avatar Lord.Alex #206386 | 2. 12. 2009 | 19:27

Jo to je jasný, to neni porušení pravidla. Ale pokud hlídá prujezd na cizí uzemí, čili jinej povrch, tak je to jasný porušení

avatar Matian #206385 | 2. 12. 2009 | 19:24

no máš cestu, kolem je místo na projetí, prostě třeba 3políčka vlevo i vpravo, a neutrál stojí na cestě, tak podle mě hlídá cestu, a tím že ho objedeš, jelikož je tam spousta místa, tak si nic neporušil, akorát se připavíš o pohyb..

avatar Lord.Alex #206384 | 2. 12. 2009 | 19:01

takže můj návrh.
Pravidlo MONSTERS značí, že Každá jendotka něco hlídá. čili se neobjíždí! Podle mě je to naprosto logický. Pokud jednotka stojí někde na planině a kolem nic neni, smaozřejmě s emuže jet kolem, pokud stojí na cestě na jiné uzemí, logicky ho hlídá!!! čili zabít, o artech netřeba mluvit.